שדה בוקר

חווית אירוח באווירה מדברית
חווית אירוח באווירה מדברית

שדה בוקר שנמצא בנגב הוא קיבוץ ובו ממוקם אחד מאתרי המורשת היסטוריים של ישראל – צריף בן גוריון. הקיבוץ ממוקם בלב מדבר כ-30 קילומטרים צפונית למכתש רמון וכ-40 קילומטרים דרומית לבאר שבע. באזור ישנם אטרקציות שונות, מסלולי הליכה, תצפיות ונוף מדברי יפיפה. המדבר הוא אחד המקומות הקסומים והשלווים שיש למדינת ישראל להציע והוא האזור האולטימטיבי לחופשה רגועה.

לינה

מלון קדמא
מלון יוקרתי של רשת ישרוטל השוכן במבנה אבן אותנטי וממוקם ליד צריף בן גוריון. מטרתה של בניית המלון באזור שדה בוקר היא חלק מהגשמת חזונו של בן גוריון – הפרחת השממה שבנגב. המלון מעוצב כחאן אותנטי ומשלב אלמנטים מדבריים.

החוויה בקדמא ייחודית במינה, המקום שקט ושלוו, מעוצב בחומרי עץ ואבן וכל סוויטה בו מוקפדת ומעוצבת.
במלון יש שימוש במקרמה בעבודת יד שמקנה למקום יופי יוצא דופן.

התארחנו במלון על בסיס חצי פנסיון ולנו בחדר קדמא עם מרפסת. החדר מרווח ויוקרתי בקומת הקרקע, עם מיטה זוגית, פינת ישיבה, פינת קפה, חדר אמבטיה ושירותים ומחוץ לחדר חצר קדמית משותפת עם אזור ישיבה מוקף בצמחייה.

השרות במלון ברמה גבוהה מאוד. במלון יש בריכה חיצונית, חדר אוכל מעוצב ומגוון פעילויות ואטרקציות שונות כגון : ספא איכותי המציע מגוון רחב של סוגי טיפולים, יוגה, אטרקציות באזור של פעילויות אקסטרים שונות, סיורים מודרכים וכמובן אפשר לבקר בצריף בן גוריון ובקיבוץ שדה בוקר. במלון ישנה נקודת תצפית ששווה לבקר בה בשעות השקיעה ובערבים מדליקים אש בפינות הישיבה במתחם הבריכה שמעניקים תחושה אותנטית של חאן מדברי.

הארוחות במסעדת המלון איכותיות ומציעות אוכל מגוון.
בבוקר – ארוחה חלבית עם עמדת חביתות בהרכבה אישית, לחמים ומאפים, גבינות, סלטים ועוד.
בערב – ארוחה בשרית עם עמדת סלטים, דגים, בשרים, תוספות ועוד. ממליצה בעת הזמנת המלון להזמין חבילת חצי פנסיון משום שאין מסעדות בקרבת המלון והאוכל שמגישים במלון מצוין.

את רוב הימים במלון בילינו בבריכה, בספא או בסוויטה שלנו. החוויה בקדמא ייחודית ואותנטית ומתאימה בעיקר לאוהבי המדבר והשלווה. 

אטרקציות

צריף בן גוריון
צריף בן-גוריון הוא צריף המגורים בקיבוץ שדה בוקר, אשר שימש את דוד בן-גוריון ואשתו פולה. כיום, לאחר מותו של בן גוריון המקום הפך למוזיאון, העומד לרשות הציבור. החל משנת 1976 מנוהל הצריף בידי המכון למורשת בן-גוריון המקיים בו סיורים מודרכים ועורך בשטחו תערוכות ואירועים. במוזאון ישנם מייצגים שונים – חלקם מוצגים בסרטונים, חלקם מייצגים היסטוריים וחלקם מוצגים בתמונות וסיפורים. הביקור במקום הוא חוויה היסטורית ומעניינת. 

טיול ג'יפים
אחת מאטרקציות האקסטרים  במדבר היא טיול שטח בג'יפים. ניתן להזמין מראש טיול ג'יפים מודרך באזור. ישנם כמה אופציות לטיולי ג'יפים מבחינת מסלולים, זמנים ופעילויות שונות. הטיול שהזמנו ערך כשלוש שעות וכלל מסלול מדברי יפייפה, עצירה בתצפית בשקיעה ופריסה של שתיה חמה, עוגות ועוגיות.

אהבתם? שתפו 

מפת המלצות ישראל

מפת מקומות מומלצים לטיולים בארץ ישראל במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 100 המלצות למקומות ברחבי ישראל. המפה מסודרת ומחולקת לפי קטגוריות שונות כמו: מקומות לינה, מכוני

קראו עוד »

מפת המלצות מסביב לעולם

מפת מקומות מומלצים לטיולים בעולם במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 500 המלצות למקומות ברחבי העולם המפה מסודרת ומחולקת לפי יעדים בעולם ולפי קטגוריות שונות כמו: מלונות,

קראו עוד »
דילוג לתוכן