פייג', אריזונה

חווית טבע מדברית

אריזונה היא מדינה בדרום-מערב ארצות הברית עם אקלים מדברי ברוב שטחה, והיא אחת המדינות החמות ביותר בארצות הברית. באריזונה ובעיר פייג' בפרט ישנם הרבה פארקים לאומיים מרשימים במיוחד, תופעות טבע מרהיבות ונופים עוצרי נשימה. חווית הטבע באריזונה היא יוצאת דופן ומדהימה בפני עצמה. את הטיול באריזונה עשינו כטיול דרכים עם רכב ששכרנו.

זמן ביעד: 3 ימים

מסלול
Las Vegas – Grand canyon national park – Antelope canyon – Zion national park – Horseshoe bend – Lake powell – Mexico

סיפור דרך

את המסע שלנו התחלנו בלאס וגאס ולאחר 8 ימים בעיר טסנו כשעה וחצי לעיירה פייג'. הגענו לשדה תעופה קטן למדי ומשם שכרנו רכב ונסענו לדירה אותה השכרנו בAirbnb. לאחר התארגנות קצרה, נסענו כ109 mi (שעה ו40 דקות) לGrand Canyon National Park. שילמנו על כרטיס כניסה לפארק ונסענו לנקודת התצפית הראשונה Grand viewpoint בילינו בנקודה כחצי שעה ונדהמנו מהנוף המרהיב ומשם המשכנו ל2 נקודות התצפית הבאות Lipan Point וYaki viewpoint. לאחר יום ארוך בפארק הלאומי נסענו חזרה לעיירה פייג' לדירה ששכרנו. יום לאחר מכן, קמנו בבוקר לסיור שהזמנו מראש ב Antelope Canyon. כדי להגיע לשם מחויבים בסיור מודרך ומדובר בטיול ייחודי ומעניין. המשכנו ונסענו ליעד הבא Zion National Park פארק עם נוף מדהים ונקודות תצפית מרשימות. לאחר טיול יום בפארק הלאומי נסענו ללון בדירה. ביום האחרון נסענו לנקודת תצפית הראשונה Horseshoe Bend. נסיעה של כרבע שעה ממרכז פייג'. עשינו מסלול קצר כדי להגיע לתצפית המרהיבה. לאחר מכן, נסענו לנקודה האחרונה בטיול שלנו. לאגם lake powell. אגם גדול ויפה. סיימנו את הטיול בשדה התעופה של פייג' ומשם טסנו לקנקון שבמקסיקו

לינה

3/5

שכרנו דירה בAIRBNB בעיירה פייג'. מהעיירה נוח להתנייד ולנסוע למסלולים ונקודות תצפית שונות ומוכרות באזור. הדירה הייתה נוחה ונעימה. דירת 2 חדרים מרווחת עם מטבח נקי ומאובזר, מיטה גדולה ופינת ישיבה. הדירה ממוקמת במרכז העיירה ליד מסעדות ומרכז קניות. השירות של לורי בעלת הדירה היה אדיב ומקסים.

Grand Canyon

הוא פארק לאומי שמשתרע על חלקו המרכזי של הגרנד קניון, ונחשב לקניון הגדול של נהר הקולורדו. זהו אחד מאתרי הטבע הידועים בעולם והוא כלול בכמה מרשימות פלאי עולם. אפשר לחוות את הפארק בכמה דרכים- יש בו מסלולי הליכה לטיולי יום, נקודות תצפית שניתן להגיע עם רכב אליהן, טיסה במסוק מעל הפארק ומסלולי טרקים של כמה ימים.
אנחנו בחרנו במסלול ברכב שכלל 3 תצפיות על הקניון.

Yaki viewpoint
נקודת התצפית היחידה שאינה נגישה לרכב פרטי, אך ניתן להחנות את הרכב ולהגיע אליה בשאטל החינמי הכתום. זוהי נקודת תצפית יפיפייה ושלווה בגובה 2,213 מטר. כדאי להגיע אליה בשעות הזריחה או השקיעה.

Grand viewpoint
אחת נקודת התצפית הגבוהות ביותר בפארק, בגובה 2,256 מטר. מנקודה זאת נשקפת תצפית פנורמית של הגרנד קניון ממזרח למערב עם כמה עיקולים של נהר הקולורדו.

Lipan Point
מנקודת התצפית אפשר להשקיף על כמה מקומות מעניינים: כמו Hance Rapid,
ו- The Grand Canyon Supergroup.

Horseshoe Bend

עיקול פרסת הסוס של נהר קולורדו נמצא בסמוך לעיר פייג' – כ15 דקות נסיעה ברכב ממרכז העיר. בכניסה לאתר יש חניה לרכבים וכדי להגיע לנקודת התצפית אל המקום ישנה הליכה במסלול של כ10 דקות. המים הכחולים – ירוקים של נהר הקולורדו שעובר במקום בשילוב לסלעים האדמדמים שנמצאים במקום יוצרים מראה מרהיב.

Antelope Canyon

הוא קניון בתחומי שמורת האינדיאנים אומת נאוואחו בצפון-מזרח אריזונה. הוא ידוע בשל תצורות הסלע הייחודיות שבו ומקום מתוייר ביחוד בקרב הצלמים. האתר מאוד מרשים ופוטוגני לצילומים מקצועיים. כדי לסייר בקניון מחויבים להיכנס עם קבוצה מאורגנת עם מדריך, ממליצה להזמין מראש כרטיסים דרך אתר אינטרנט.

Lake powell

אגם פאוול הוא מאגר מים על נהר הקולורדו הנמצא בגבול בין יוטה לאריזונה. הוא מקור המים המלאכותי השני בגודלו בארצות הברית. האתר משמש כאזור נופש נרחב ואזור הנופש הלאומי קניון גלן. הנוף במקום מדהים וחווית הטיול בו מיוחדת במינה.

Zion National Park

הוא פארק לאומי ושמורת טבע המשתרע על שטח בן 594 קילומטרים רבועים שנמצא בדרום-מערב מדינת יוטה וכmi  104 (שעתיים) מפייג' שבאריזונה. תוואי הנוף הבולט בפארק הוא קניון ציון – המדהים ביופיו מבחינת הצבעים של הסלעים בו בגווני האדום וצרותיהם. יש כמה מסלולי הליכה אופציונליים בפארק חלקם טיולי יום וחלקם מסלולי טיול של מספר ימים.

המלצות נוספות

טיול דרכים הוא חוויה יוצאת דופן ומהנה במיוחד. ישנם מקומות מדהימים לטייל בהם עם רכב בעולם כמו ארצות הברית, אירופה, ניו זילנד ועוד רבים. כדי לצאת לחוויה המיוחדת הזאת יש כמה דברים שעליכם לדעת לפני. הכנתי עבורכם מדריך מפורט לתכנון טיול דרכים מוצלח וחוויתי. במדריך אפרט לכם על תהליך השכרת הרכב, על תכנון המסלול, מה אסור לכם לשכוח ועוד.
כדי להיכנס למדריך המלא לטיול דרכים – לחצו כאן

אהבתם? שתפו

מפת המלצות ישראל

מפת מקומות מומלצים לטיולים בארץ ישראל במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 100 המלצות למקומות ברחבי ישראל. המפה מסודרת ומחולקת לפי קטגוריות שונות כמו: מקומות לינה, מכוני

קראו עוד »

מפת המלצות מסביב לעולם

מפת מקומות מומלצים לטיולים בעולם במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 500 המלצות למקומות ברחבי העולם המפה מסודרת ומחולקת לפי יעדים בעולם ולפי קטגוריות שונות כמו: מלונות,