גליל מערבי

להתחבר לטבע
להתחבר לטבע

הגליל המערבי הוא חבל ארץ עם נוף פסטורלי, שלו וירוק בצפון ארץ ישראל ובו תוכלו למצוא שילוב רב תרבותי של בני לאומים שונים שחיים יחד בהרמוניה ובשלום. במהלך השנה נסענו למספר חופשות באזור הגליל המערבי ונפשנו בצימרים שונים. האווירה בצימרים הייתה מדהימה ומתאימה בעיקר לזוגות שמחפשים שלווה ומקום רומנטי לנפוש בו.

לינה

צימר ארץ בראשית
הצימר שוכן במצפה מתת שבגליל המערבי באזור מבודד ושלו ויש בו שתי יחידות שונות, התארחנו בבקתת המעיין.

הבקתה ממוקמת בלב יער עם נוף גלילי ירוק ונותנת תחושה של חיבור אמיתי לטבע וניתוק לרגע מהמציאות. כבר בכניסה לבקתה מרגישים את האווירה המיוחדת שיש במקום ובנ מדרגות אבן שצופות למרפסת הגדולה של הצימר ובה בריכת דגים יפה, ערסל, פינת ישיבה ובריכה מחוממת שצופה לנוף הקסום.

הבקתה מעוצבת באופן ייחודי ואותנטי ומשלבת בעיקר שימוש בעץ גם בפנים הצימר וגם בחוץ. המקום גדול ומרווח ויש בו כל מה שצריך כדי להנות מחופשה רומנטית – בחלק הפנימי של המקום מטבח גדול, פינת ישיבה שעל השולחן תמצאו יין איכותי ולחם ביתי מבעלת הצימר. חדר שינה, שירותים, מקלחת וגולת הכותרת של פנים הבקתה היא אמבטיה לבנה ולידה מדף גדול מעץ. גם בחלק החיצוני וגם בחלק הפנימי של הבקתה ישנם תנורי עץ לאווירה חמימה.

את ארוחת הבוקר בצימר הזמנו ממטבחם של תמר ושי שעושים ארוחות בוקר גליליות בהכנה ביתית לצימרים במתת, הארוחה מגיעה בתוך מגש עץ גדול שיש בו כל טוב- חביתות, לחם בהכנה ביתית, סלט גדול, מטבלים ועוגות.

בעלת הצימר מקסימה, נותנת שירות אדיב ונעימה. החוויה בצימר מדהימה ומושלמת למי שמחפש מקום שלוו, שקט ורומנטי.

צימר פסגת היער
הצימר שוכן בכפר ורדים ובו שתי יחידות מרווחות וייחודיות, התארחנו ביחידה המקסיקנית.

בכניסה למקום קיבלה אותנו בעלת הצימר בחיוך גדול והסבירה לנו על המקום והשהות בו. הצימר מעוצב באופן ייחודי ויש בו אווירה של שלווה ורוגע אינסופי. במקום מרפסת גדולה עם בריכה והאט טאב גדול המשקיפה לנוף מרהיב וירוק. החלק הפנימי של המקום מעוצב בעיקר מעץ טבעי שמקנה למקום אווירה כפרית וביתית. המקום מרווח ומאובזר היטב ובו מטבח גדול, פינת ישיבה, חדר שינה עם מיטה גדולה ומפנקת, שירותים ומקלחת.

בצימר ניתן להזמין שירותים נוספים כמו טיפולי מסאז' וספא, ארוחות ועוד. 

בעלת הצימר הייתה מסבירת פנים וזמינה לכל אורך החופשה. החוויה בצימר הייתה מהנה במיוחד.

מסעדות

מיכאל ביסטרו
מסעדת מיכאל ביסטרו ממוקמת במושב לימון והיא מסעדת בשרים מדהימה בעיצוב ואווירה גלילית.
במסעדה תוכלו להנות מאוכל איכותי, אומנם התפריט לא גדול אבל בכל מנה מושקעת מחשבה והמנות ברמה גבוה מאוד. למנת הפתיחה הזמנו ארטישוק ירושלמי צלוי, קרם שום, גבינת המאירי ודואה, למנה עיקרית הזמנו ניוקי קלאסי "על המזלג", מנת נתח קצבים בבישול ארוך פטריות ופרמז'ן ומנה של קלמרי בפלאנצ'ה, תפו"א מושחמים, קרם פרש ופלפל שחור.

מחלבת אלטו 
מחלבת אלטו היא מחלבה שממוקמת בקיבוץ שמרת שמייצרת גבינות עזים איכותיות. למחלבה יש שטח גדול וירוק בין עצים וצמחיה. במקום אפשר להזמין ארוחות בוקר מפנקות , פלטת גבינות גדולה, מאפים, שתיה חמה ועוד. הזמנו ארוחת בוקר הכוללת שתי סוגי ביצים, פלטת גבינות ושתי כוסות קפה. הארוחה הייתה מדהימה וחווייתית בזכות האווירה במקום.
במחלבה אפשר גם לקנות גבינות איכותיות ומטבלים בעבודת יד. 

אהבתם? שתפו 

מפת המלצות ישראל

מפת מקומות מומלצים לטיולים בארץ ישראל במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 100 המלצות למקומות ברחבי ישראל. המפה מסודרת ומחולקת לפי קטגוריות שונות כמו: מקומות לינה, מכוני

קראו עוד »

מפת המלצות מסביב לעולם

מפת מקומות מומלצים לטיולים בעולם במפה תמצאו כל מה שחיפשתם לתכנון טיול מושלם ומעל 500 המלצות למקומות ברחבי העולם המפה מסודרת ומחולקת לפי יעדים בעולם ולפי קטגוריות שונות כמו: מלונות,

קראו עוד »
דילוג לתוכן