השירותים שלי

יעוץ לבניית מסלול לטיול

רוצים לבנות מסלול טיול ולא יודעים איך? אני כאן בשביל לעזור. אחד השירותים שאני מציעה הוא יעוץ בבניית מסלול ליעדים שונים בעולם. בעזרת שיחת יעוץ של שעה, תוכלו לרכוש ידע על היעד, ליהנות מעשרות המלצות ונבנה יחד מסלול על פי מיקום וסדר יום אידאלי עבורכם.

בנוסף, תוכלו להיעזר בי לכל שאלה על היעד ועל תכנון המסלול במשך 24 שעות מרגע קבלת הייעוץ. תקבלו תמיכה ותשובות לכל שאלות שלכם. לקבלת השירות והצעת מחיר, פנו אלי דרך האתר או המייל.

בניית מסלול לטיול בהתאמה אישית

מחפשים אחר הטיול המושלם? טיול שיתאים בדיוק למה שחלמתם ולרצות שלכם? אחד השירותים שאני מציעה הוא בניית מסלול מותאם אישית לפי לקוח ליעדים שונים בעולם. מה זה בעצם אומר? אני אבנה לכם את הטיול מאפס על פי הרצונות שלכם, אבנה לכם לו"ז אידיאלי ומתאם אישית שיתוכן לפי מיקום וזמנים ואכין לכם דף מידע מפורט עם כל הפרטים לקראת הטיול. את השירות הזה אני נותנת אך ורק על יעדים מסוימים שאני מכירה היטב ושחקרתי אותם מא' ועוד ת'. 

בנוסף, תוכלו להיעזר בי לכל שאלה על היעד ועל המסלול שתכננתי עבורכם במשך 72 שעות מרגע שקיבלתם את כל החומרים ותכנון הטיול. תקבלו תמיכה ותשובות לכל שאלות שלכם. לקבלת השירות, הצעת המחיר ורשימת היעדים, פנו אלי דרך האתר או המייל.

יצירת תוכן לעסקים

רוצים ליצור תוכן ייחודי ומקצועי לעסק שלכם? מחפשים אחר קידום וחשיפה ברשתות החברתיות? אני מציעה שירותים לעסקים, מלונות ומשרדי נסיעות על מנת להעניק לתעשיית התיירות את הקידום הטוב והאיכותי ביותר עבור המותג. אני יוצרת תוכן ממוקד באתר ורשתות חברתיות כדי שהחברות יוכלו להפיק את המרב ממה שיש למותג להציע. חשוב לי להישאר אותנטית עם הקהל שלי ולעבוד רק עם מותגים שאני מאמינה בהם ושיתאימו לתחומי הבלוג שלי.

כיוצרת תוכן וכתבת תיירות המטרה הסופית שלי היא לעורר אחרים ללכת אחרי החלומות שלהם וליהנות ממה שיש לעולם. במהלך השנים שתפתי פעולה עם משרדי התיירות ורשתות מלונאות גדולות ומוכרות בארץ ועולם. אם גם העסק שלכם זקוק ליצירת תוכן וחשיפה ברשתות החברתיות, פנו אלי דרך האתר או המייל.

חברות שעבדתי איתן

דילוג לתוכן